Landal Bad Kleinkirchheim Maibrunnenweg 16
A-9546 Bad Kleinkirchheim
Contact park +43 (0)4240 - 203 60 badkleinkirchheim@landal.org Openingstijden receptie Vandaag
08:00 - 17:00
Morgen
08:00 - 18:00
Zondag 27 jul
08:00 - 12:00
Maandag 28 jul
08:00 - 17:00
Dinsdag 29 jul
08:00 - 17:00
Woensdag 30 jul
08:00 - 17:00
Donderdag 31 jul
08:00 - 17:00
De openingstijden worden wekelijks bijgewerkt en kunnen per week wisselen.

Bereikbaarheid

Maximale hoogte auto's
Houd er rekening mee dat de maximale doorrijhoogte van de ondergrondse parkeergarages 2,10 m tot 2,50 m is.
Parkeren
Voor ieder appartement is in de parkeergarage één parkeerplaats beschikbaar. Afhankelijk van de grootte van je auto kan het zijn dat we je een alternatieve parkeerplaats moeten aanbieden.
Oplaadmogelijkheden elektrische auto
Op het park zijn laadstations aanwezig om jouw elektrische auto op te laden. Deze zijn alleen te gebruiken tijdens openingstijden van de receptie.
Vignet
Wanneer je in Oostenrijk over snelwegen en autowegen rijdt ben je verplicht om een vignet en veiligheidsvest bij je te hebben. Vignetten zijn verkrijgbaar bij de ANWB (in Nederland), bij tankstations en wegrestaurants in de buurt van de grens en online.
Openbaar vervoer
Kijk op 9292.nl hoe je het park het makkelijkst met het openbaar vervoer bereikt.

Aankomst & vertrek

Meld je bij aankomst op het park bij de receptie. Daar ontvang je de sleutel van je accommodatie en meer informatie. Kom je buiten de openingstijden van de receptie aan? Neem dan vooraf contact met ons op.
Inchecken vanaf 16:00 uur
Voor deze tijd mag je natuurlijk wel al gebruik maken van de faciliteiten op het park. Of de omgeving van het park ontdekken.
Uitchecken tot 10:30 uur
De rest van de dag ben je natuurlijk wel van harte welkom bij de faciliteiten op het park.
De eindschoonmaak doen wij
Wij vragen je de accommodatie bezemschoon achter te laten, het afval weg te brengen, de vaatwasser uit te ruimen en het beddengoed te verzamelen.

Goed om te weten

Wifi
Op het gehele park kun je gebruik maken van gratis wifi.
Huisdieren
Huisdieren zijn welkom op het park én in een aantal van onze accommodaties. Kijk in de kenmerken van de accommodatie of selecteer je huisdier(en) in het reisgezelschap om te zien in welke accommodaties één of meerdere huisdieren mogen verblijven. Op het park moet je de hond aangelijnd houden, tenzij anders wordt aangegeven.
Parksluiting
Het park is in de volgende perioden gesloten: 
  • van 5 april t/m 10 mei 2025
  • van 1 november t/m 6 december 2025
Wasserette
Er is op het park een wasserette met wasmachines en drogers aanwezig (tegen betaling).
Verschillende openingstijden van de bergbanen
Houd er rekening mee dat de openingstijden van de kabelbanen en berghutten kunnen afwijken van de openingstijden van het vakantiepark. Informeer hier van tevoren naar. Meer informatie vind je hier.

Faciliteiten en activiteiten

Bekijk op de faciliteitenpagina en in de Landal-app alvast wat er op en rond het park te doen is. In onze app vind je onder andere ook actuele openingstijden en kun je reserveringen doen. Naar de app Bekijk faciliteiten
Kijk voor álle actuele info in de Landal-app Onmisbaar vóór en tijdens jouw verblijf

Bekijk jouw boeking

Alles rondom jouw boeking regel je eenvoudig op één plek. Wijzig je boeking, rond je betaling af en laat weten hoe laat je aankomt. Haal alles uit je verblijf.
Upgraden met leuke extra's Zo ben je van alle gemakken voorzien en hoef jij alleen maar te genieten van je vakantie.
Bekijk je accommodatie Kom te weten wat je kunt verwachten in je accommodatie en waar op het park je deze kunt vinden.
Reisgezelschap wijzigen Je kunt eenvoudig gegevens aanpassen of iemand aan jouw reisgezelschap toevoegen of verwijderen.
Mijn boeking

Top 5 vragen

Waarom zie ik op Roompot.nl Landal-vakantieparken?
Roompot en Landal zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Daarom vind je op Roompot.nl naast de Roompot-vakantieparken ook de Landal-vakantieparken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Van wie ontvang ik de boekingsbevestiging en met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb?
Na het maken van je reservering ontvang je alle verdere informatie van Landal zelf. Heb je vragen over je boeking of accommodatie? Onze Landal-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik extra's en voorkeuren aan mijn reservering toevoegen?
Extra's (bijvoorbeeld bedlinnen of een ander pakket) toevoegen aan je reservering doe je in de Mijn Landal-omgeving. Je vindt alle informatie hierover in je boekingsbevestiging.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is mijn vakantie bij Landal anders dan bij Roompot?
Het is mogelijk dat je verblijf, de faciliteiten en services iets anders zijn dan je bij Roompot gewend bent. Na het maken van je boeking ontvang je alle informatie vanuit Landal, waarin duidelijk vermeld wordt wat het park tijdens je verblijf te bieden heeft. Heb je toch nog een vraag? Bekijk dan de parkpagina of neem contact op met onze Landal-collega's, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is Koos ook aanwezig op de Landal-parken?
Onze mascotte Koos is niet aanwezig op de Landal-vakantieparken. Op de parken met een Kids Club woont wél zijn goede vriend Bollo, die ernaar uitkijkt je te ontmoeten op de parken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?