Contact

Neem contact op met onze gastenservice. Wij staan 7 dagen per week voor je klaar! Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Recent bekeken

We hebben de meest recent bekeken parken, verblijven, kampeervelden en hotelkamers voor je bewaard.

Service & Contact

Makkelijk zelf online regelen

Regel je vakantiezaken online via Mijn Roompot. Wijzig je boeking tot 28 dagen voor aankomst. Gratis!

Veelgestelde Vragen

  • Mag ik met vrienden of familie in 1 woning verblijven?

    Nederland
    Ja, je mag in Nederland met mensen uit verschillende huishoudens in 1 woning verblijven. Het reisgezelschap mag uit maximaal 4 mensen bestaan. Kinderen tot en met 12 jaar tellen hierbij niet mee. Alleen als het om 1 huishouden gaat, mag een reisgezelschap uit meer dan 4 mensen bestaan.

    Bestaat jouw reisgezelschap uit meerdere huishoudens en meer dan 4 personen ouder dan 12 jaar? Dan kun je je verblijf omboeken. Neem contact op met de Gastenservice om je verblijf om te boeken.

    Duitsland
    Ja, je mag met vrienden of meerdere huishoudens in dezelfde woning verblijven, als jullie 1,5 meter afstand van elkaar houden.

    België
    In België mag je in een vakantiewoning verblijven met 4 mensen (ouder dan 12 jaar) die geen deel uitmaken van je huishouden. Je mag er dus met vrienden of familie in 1 woning verblijven.
  • Is het zwembad open?

    Of een zwembad wel of niet open is, verschilt per park. In Nederland zijn er velen met zwembaden die open zijn. Daarvoor gelden aanvullende regels, voor een veilig gebruik. De concrete afspraken hierover vind je terug op de Safe Stay pagina. Om zeker te weten of het zwembad op het park waar je verblijft geopend is, raden we je aan om contact op te nemen met de parkreceptie. Het telefoonnummer van de parkreceptie vind je door hier de parknaam in te vullen. Je komt direct bij de Adres & Reisinfo van je park.

    Het aantal bezoekers van de zwembaden is beperkt. Zo kan iedereen de minimale 1,5 meter afstand houden. Om alle gasten de kans te geven om te gaan zwemmen, werken we met verschillende vaste zwemmomenten per dag. Je kunt je hiervoor inschrijven op het park. Hoe dit gebeurt, verschilt per park en hoor je van ons wanneer je er bent.

    Let op: Voor onze Duitse parken gelden andere maatregelen. Neem contact op met de receptie van het park voor meer informatie over welke faciliteiten geopend zijn. In alle algemene gebouwen in Duitsland is het dragen van een mondmasker verplicht.
  • Kan ik nog op vakantie ondanks het coronavirus (COVID-19)?

    Ja, wij zijn open, meestal met wat aanpassingen vanwege de coronamaatregelen. De situatie kan van dag tot dag veranderen. Handige info vind je op onze corona-informatiepagina. Of bekijk direct ons meest actuele reisadvies.
  • Welke maatregelen neemt Roompot om verspreiding van het coronavirus (COVID-19) te voorkomen?

    Het landelijk beleid is erop gericht om 1,5 meter afstand van elkaar te houden en de (hand)hygiëne te waarborgen. Op onze parken hebben we hiervoor verschillende maatregelen genomen, waar we gasten ook ter plaatse aan herinneren. Je vindt een uitgebreid overzicht van onze maatregelen op onze safe stay pagina. Er is nóg meer aandacht voor de schoonmaak van veelbezochte plekken en er zijn handgels beschikbaar.

    Voor onze Duitse parken gelden andere maatregelen. Bekijk de openingstijden van het park om te kijken welke faciliteiten geopend zijn. In alle algemene gebouwen in Duitsland is het dragen van een mondmasker verplicht.
  • Hoe kan ik bijgeboekte extra’s wijzigen of annuleren?

    Je kunt bijgeboekte extra’s tot 1 dag voor aankomst wijzigen en annuleren via Mijn Roompot. Als je de volledige vakantie al hebt betaald, storten we het eventuele prijsverschil terug met de borg. Het annuleren van verzekeringen en verplichte extra’s zoals verplicht bedlinnen of een verplichte schoonmaak, is niet mogelijk.

    Heb je geen Mijn Roompot? Neem dan contact op met de Gastenservice. Zij helpen je graag met het wijzigen of annuleren van je extra's.
Ga naar alle veelgestelde vragen

Niet gevonden wat je zocht?

Op dit moment is het erg druk bij onze Gastenservice. De wachttijd is daarom langer dan je van ons gewend bent. Als je vraag geen haast heeft, raden we aan later contact op te nemen.

WhatsApp

Tot 20:30 uur beantwoorden we je berichtjes.

0622167156

Facebook Messenger

Tot 20:30 uur beantwoorden we je berichtjes.

Stuur een Messenger bericht

Telefoon

Tot 20:30 uur kun je ons bellen.

(vanuit Nederland)

088 - 0444999 (gebruikelijke belkosten)

(vanuit België)

02 669 81 97 (gebruikelijke belkosten)

Overige gegevens

Bezoekadres
Roompot Service
Schuverweg 2
4462 HK Goes

Postadres
Roompot Service
Postbus 6
4460 AA Goes

KVK nummer: 22031538
BTW nummer: NL 0095.83.956.B01

IBAN: NL24ABNA0517343517
BIC code: ABNANL2A