Contact

Wegens drukte zijn onze wachttijden momenteel wat langer dan u van ons gewend bent. Bekijk hier de veelgestelde vragen.


Voor vragen over aankomsten tot en met 1 juni 2020 kunt u nu contact opnemen. Voor aankomsten vanaf 2 juni verzoeken wij u op een later moment contact op te nemen.


Valt uw vakantie in de periode tot 1 juni en wilt u uw vakantie verzetten? Vraag dan direct een recreatie-voucher aan.

Recent bekeken

We hebben de meest recent bekeken parken, verblijven, kampeervelden en hotelkamers voor u bewaard.

Service

Makkelijk zelf online regelen

Regel uw vakantiezaken online via Mijn Roompot

Veelgestelde Vragen

  • Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)?

    De situatie kan van dag tot dag veranderen. Houd daarom onze speciale informatiepagina met betrekking tot het coronavirus in de gaten.

  • Is het mogelijk om mijn eigen bedlinnen en handdoeken mee te nemen?

    Dit is per vakantieverblijf verschillend. Soms is het verplicht om bedlinnen en/of handdoeken te huren. Wat voor uw vakantieverblijf geldt, kunt u op de website vinden in de ‘prijs uitleg’ die onder de prijs van het vakantieverblijf vermeld staat. Staan bedlinnen en/of handdoeken hier al vermeld? Dan is de huur ervan verplicht. Staat het er niet bij, dan kunt u zelf bedlinnen en/of handdoeken meenemen of deze bijboeken. Tijdens het boeken, kunt u ook zien wat bij de totaalprijs zit inbegrepen.

    U kunt extra’s zoals bedlinnen of handdoeken tot een dag voor aankomst toevoegen aan uw boeking in Mijn Roompot of bij aankomst op het park bij de receptie (indien aanwezig).

    In alle vakantieverblijven zijn standaard eenpersoons dekbedden en kussens aanwezig.

  • Mag ik op de dag van aankomst voor 15.00 uur gebruikmaken van de parkfaciliteiten?

    Ja, u mag op de dag van aankomst de hele dag gebruikmaken van alle faciliteiten op het park.
  • Hoe laat mag ik mijn vakantieverblijf in?

    De precieze aankomst- en vertrektijden voor uw vakantieperiode staan in de bevestiging van uw boeking. Over het algemeen zijn de meeste vakantieverblijven vanaf 15.00 uur beschikbaar. Natuurlijk bent u ook eerder op het park welkom. Bijvoorbeeld om u aan te melden of gebruik te maken van de faciliteiten op het park.
  • Hoe laat moet ik mijn vakantieverblijf verlaten?

    De aankomst- en vertrektijden voor uw vakantieverblijf staan in de bevestiging van uw boeking en op de website bij de Adres & Reisinfo van het door u gekozen park. Over het algemeen geldt dat u het verblijf om 10.00 uur moet hebben verlaten. De kampeerplaatsen hoeft u pas om 11.00 uur te verlaten. Voor actuele informatie van uw park vult u hier de naam van uw park in. U komt direct uit bij de Adres & Reisinfo van het park van uw keuze.
Ga naar alle veelgestelde vragen

Niet gevonden wat u zocht?

Wegens drukte zijn onze wachttijden momenteel wat langer dan u van ons gewend bent. Voor vragen over aankomsten tot en met 1 juni 2020 kunt u nu contact opnemen. Voor aankomsten vanaf 2 juni verzoeken wij u op een later moment contact op te nemen. Valt uw vakantie in de periode tot 1 juni en wilt u uw vakantie verzetten? Vraag dan op www.roompot.be/voucher uw voucher aan.

Chat

Momenteel is onze chat niet beschikbaar.

Start chat

WhatsApp

Vanaf 09:00 uur beantwoorden we uw berichtjes.

00316 22 16 71 56

Facebook Messenger

Vanaf 09:00 beantwoorden we uw berichtjes.

Open Messenger

Telefoon

Vanaf 09:00 uur kunt u ons weer bellen.

088 - 0444999

(gebruikelijke belkosten)
02 669 81 98

(gebruikelijke belkosten)

Overige gegevens

Bezoekadres
Roompot Service
Schuverweg 2
4462 HK Goes

Postadres
Roompot Service
Postbus 6
4460 AA Goes

KVK nummer: 22031538
BTW nummer: NL 0095.83.956.B01

IBAN: NL24ABNA0517343517
BIC code: ABNANL2A