Contact

Kunnen we u ergens mee helpen? Bekijk de veelgestelde vragen. Of neem contact op met de gastenservice.

  • Chat

    Sorry, we zijn even offline.

    Start chat
  • WhatsApp

    Tot 21:00 uur beantwoorden we uw appjes.

    06 22 16 71 56
  • Facebook Messenger

    Tot 21:00 uur beantwoorden we uw berichtjes.

    Facebook
  • Telefoon

    Tot 21:00 uur kunt u ons bellen.

    (gebruikelijke belkosten)

    Vanuit Nederland: 088 - 0444 999 Vanuit België: 02 669 81 98

Recent bekeken

We hebben de meest recent bekeken parken, verblijven, kampeervelden en hotelkamers voor u bewaard.

Service

Makkelijk zelf online regelen

Regel uw vakantiezaken online via Mijn Roompot

Veelgestelde Vragen

  • Waar vind ik de contactgegevens van een park?

    Voor de contactgegevens van een park(receptie), vult u hier de parknaam in. U komt direct uit bij de Adres & Reisinfo van het park van uw keuze.

  • Kan ik op een later moment nog extra’s bijboeken?

    Ja, u kunt tot een dag voor aankomst extra’s toevoegen aan uw boeking in Mijn Roompot. Daar vindt u een overzicht van alle bij te boeken extra’s. Daarnaast kunt u deze ook bij aankomst op het park nog bijboeken bij de receptie. We raden u aan uw extra’s zo vroeg mogelijk bij te boeken als u zeker wilt zijn van de beschikbaarheid.
  • Wat zijn de regels en mogelijkheden voor het betalen?

    Via onze website kunt u veilig en gemakkelijk betalen met Visa, Mastercard, American Express en iDEAL. U kunt direct na het boeken betalen of extra’s bijboeken via Mijn Roompot. Houd er wel rekening mee dat de aanbetaling binnen 15 dagen na boeken betaald moet zijn. De rest van de rekening moet u 8 weken voor aankomst betaald hebben.

    Wanneer u boekt binnen 8 weken voor uw aankomst, vervalt de aanbetaling en moet u het hele bedrag in een keer betalen. Als u boekt binnen 3 werkdagen voor uw aankomst, moet u het hele bedrag direct betalen via creditcard of Mijn Roompot. Vergeet niet uw afschrift van de betaling mee te nemen naar de receptie. Kijk voor meer informatie bij de Boekingsinformatie.

  • Wat zijn de bijkomende kosten bovenop de huurprijs?

    De verplichte bijkomende kosten verschillen per park en vakantieverblijf. Op de website staat Prijs uitleg onder de foto’s van de vakantieverblijven. Hier staat welke kosten zijn inbegrepen en welke niet. Voor bepaalde voorkeuren en extra’s betaalt u een toeslag. Denk hierbij aan een specifiek plaats- of huisnummer of een vaatwasser in uw verblijf.
  • Wat is Mijn Roompot?

    Mijn Roompot is uw persoonlijke online omgeving waar u uw vakantiezaken eenvoudig kunt regelen tot 1 dag voor aankomst. Zo kunt u uw vakantiegegevens bekijken, wijzigen of handige extra’s bijboeken. Ook kunt u hier zien of u nog bedragen heeft openstaan voor betaling. Het betalen zelf kunt u ook doen in Mijn Roompot.
Ga naar alle veelgestelde vragen

Niet gevonden wat u zocht?

Neem contact op met onze gastenservice. Wij staan 7 dagen per week voor u klaar!

WhatsApp

Tot 21:00 uur beantwoorden we uw appjes.

06 22 16 71 56

Facebook Messenger

Tot 21:00 uur beantwoorden we uw berichtjes.

Facebook

Telefoon

Tot 21:00 uur kunt u ons bellen.

088 - 0444999

(gebruikelijke belkosten)
02 669 81 98

(vanuit België)

(gebruikelijke belkosten)

Overige gegevens

Bezoekadres
Roompot Service
Schuverweg 2
4462 HK Goes

Postadres
Roompot Service
Postbus 6
4460 AA Goes

KVK nummer: 22031538
BTW nummer: NL 0095.83.956.B01

IBAN: NL24ABNA0517343517
BIC code: ABNANL2A