Het toevoegen van een rekeningnummer lukt niet in Mijn Roompot. Hoe geef ik nu mijn rekeningnummer door?
Neem even contact op met onze Gastenservice. Zij voegen je rekeningnummer graag voor je toe.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan het dat ik mijn nieuwste boeking niet terugzie in mijn Roompot-account?
Dit kan verschillende redenen hebben. Onze Gastenservice lost dit graag voor je op. Neem even contact op.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens zoals naam, geboortedatum of (e-mail)adres?
Je wijzigt je persoonlijke gegevens eenvoudig zelf in jouw account. Klik bovenaan de pagina op het accounticoon en dan op Mijn gegevens. Klik daarna onder de gegevens die je wilt wijzigen op Wijzig. Pas de gegevens aan en klik op Bijwerken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe wijzig ik mijn reisgezelschap in mijn Roompot-account?
Op de pagina Mijn boekingen kun je bij Mijn reisgezelschap personen toevoegen of verwijderen. Het wijzigen van je reisgezelschap kan tot 1 dag voor aankomst.

Huisdieren
Ook huisdieren toevoegen aan of verwijderen uit je boeking is mogelijk via jouw account.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een vakantieverblijf met voorkeur geboekt, hoe kan het dat ik het nummer van het verblijf niet terugzie in mijn Roompot-account?
Je ziet het nummer van je vakantieverblijf alleen als je met voorkeur hebt geboekt voor een bepaald huisnummer of plaatsnummer. Niet als je met voorkeur hebt geboekt vanwege de ligging op het park of speciale voorzieningen in een vakantieverblijf.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb niet geboekt bij Roompot maar via een andere aanbieder. Kan ik deze boeking ook terugvinden in Mijn boekingen?
Dat verschilt per aanbieder. Belangrijke informatie vind je in de bevestiging die je na het boeken hebt gekregen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik kan mijn gemaakte boeking niet (meer) zien, wat moet ik doen?

Om je boeking te kunnen beheren heb je een account nodig. Deze maak je eenvoudig aan via Mijn boekingen.

Lukt het niet om in te loggen en wil je je boeking toch bekijken of betalen? Dat kan gelukkig ook zonder in te loggen. Ga via het menu naar Mijn boekingen en kies voor Vul boekingsnummer in onder het kopje Of bekijk je boeking.

Goed om te weten: boekingen voor een park in het Verenigd Koninkrijk of één van de Alps Resorts zijn nooit zichtbaar in je account, die kun je altijd bekijken en betalen via bovenstaande stappen.

Nieuwe boekingen
Na het maken van een boeking kan het tot 30 minuten duren voordat deze zichtbaar is in je account. Wacht daarom altijd even voordat je contact met ons opneemt.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.