Aankomst & verblijf

    Aankomst & vertrek

    • Hoe en wanneer krijg ik de pincode, keycard of sleutel van mijn verblijf?

    • Kan ik op een andere dag aankomen dan online aangegeven wordt?

    • Mag ik op de dag van aankomst en vertrek gebruikmaken van de parkfaciliteiten?

    • Hoe werkt kentekenherkenning bij de slagboom?

    • Waar check ik in als het Service point gesloten is?

    • Mag je inchecken als je niet de hoofdboeker bent?

    • Mijn keycard werkt niet, wat moet ik nu doen?

    • Hoe laat mag ik mijn vakantieverblijf in?

    • Hoe laat is mijn kampeerplaats beschikbaar?

    • Wat moet ik doen als ik later aankom dan verwacht?

    • Hoe laat moet ik mijn vakantieverblijf verlaten?

    • Waar moet ik mijn keycard of sleutel inleveren als het Service point gesloten is?

    • Mijn pincode werkt niet, wat moet ik nu doen?

    • Wanneer weet ik het nummer van mijn vakantieverblijf?

    • Waar vind ik de route naar het vakantiepark?

    • Waar vind ik de contactgegevens van het park?

    In en tijdens je verblijf

    • Wat is er aanwezig in mijn vakantieverblijf?

    • Welke tv-zenders zijn er beschikbaar in de vakantiehuizen?

    • Wat voor soort bedden zijn er aanwezig in mijn vakantieverblijf?

    • Waar vind ik tijdens mijn verblijf belangrijke telefoonnummers?

    • Waar vind ik de handleidingen van apparaten in mijn vakantieverblijf?

    • Is er gratis wifi in mijn vakantieverblijf?

    • Is er bij alle vakantieverblijven parkeermogelijkheid?

    • Mag mijn huisdier mee op vakantie?

    • Mag mijn huisdier mee naar het buitenland?

    • Hoeveel honden of andere huisdieren zijn toegestaan in mijn vakantieverblijf?

    • Wat zijn de extra kosten voor het meebrengen van een huisdier?

    • Wat is het maximumaantal personen van mijn vakantieverblijf?

    • Tijdens mijn verblijf verandert het aantal personen, wat moet ik doen?

    • Mag ik barbecueën tijdens mijn verblijf?

    • Mag ik bezoek ontvangen tijdens mijn verblijf?

    • Kan ik een barbecue huren?

    • Mag ik een vuurkorf gebruiken?

    • Ik wil gourmetten tijdens mijn verblijf. Kan dat?

    • Heeft mijn vakantieverblijf airco?

    • Kan ik een campingbedje bijboeken?

    • Hoeveel ampère is er op de kampeerplaats beschikbaar?

    Digitale sleutel

    • Kan ik mijn accommodatie openen met de digitale sleutel?

    • Hoe gebruik ik de digitale sleutel?

    • Het lukt niet om de deur te openen met de digitale sleutel, wat moet ik nu doen?

    • Kan ik de digitale sleutel met mijn reisgezelschap delen?

    • Is het veilig om de deur te openen via de app?

    • Hoe doe ik de deur weer op slot?

    • Ik heb geen internetbundel op mijn mobiel, wat nu?

    • Bij gebruik van de digitale sleutel krijg ik steeds mijn pincode te zien. Wat gaat er fout?

De totaalprijs die je ziet is de prijs voor twee personen, inclusief alle verplichte bijkomende kosten. In de pop-up bij de prijs vind je meer informatie. Pas na het invoeren van je specifieke reisgezelschap kunnen we je de definitieve prijs tonen. Aan de vermelde prijzen, openingstijden en informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 14 dagen

Omboekgarantie

tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking.  

Flexibel

betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren

binnen 14 dagen

Dit geldt voor boekingen waarvan de aankomstdatum over minimaal 30 dagen is, gerekend vanaf de dag waarop je boekt. Annuleren kan heel makkelijk via Mijn Roompot. Boek je een last-minute met aankomst binnen 30 dagen? Of wil je na 14 dagen annuleren? Dan gelden onze normale annuleringstarieven.