Côte de Nacre

Saint-Aubin-Sur-Mer, Normandië, Frankrijk

  • Zee en strand
  • Zwemparadijs
  • Beauty & Wellness

reviews

7.5

Vakantiepark Côte de Nacre scoort gemiddeld een 7,5

Dit is het gemiddelde cijfer uit 65 beoordelingen

  • Algehele verblijf

Bekijk 65 reviews

6
Naam: Anoniem
Datum: 30 september 2021
  • Algehele verblijf
Het huisje is voor twee personen nog wel te doen maar voor meer personen niet. De ruimte naast het bed is erg klein. Het gasstel ging heel moeilijk aan. En je moet lang wachten tot de boyler weer warm water heeft. De onderkant van de keuken kastje zijn helemaal beschadigd.ook was er weinig invertaris in de keuken. Een deksel voor alle pannen. Geen theepot of thee glazen. Alleen een paar mokken. De ligbedden buiten waren hard zonder kussen liggen ze niet lekker.
Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw vakantie ervaring bij ons kenbaar te maken. Inmiddels hebben wij uw opmerkingen ook kenbaar gemaakt bij het parkmanagement, zodat daar aandacht aan besteed kan worden. Wij hopen dat u desondanks toch een fijn verblijf heeft gehad. Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!
Reactie van Roompot
8
Naam: Anoniem
Datum: 19 september 2021
  • Algehele verblijf
Wij hebben een andere accommodatie gekregen dan geboekt,leek zo mooi op het plaatje
7
Naam: Paul Pijnen
Datum: 18 september 2021
  • Algehele verblijf
Mooi park, maar zeer slechte accommodatie.
9
Naam: Marianne
Datum: 18 september 2021
  • Algehele verblijf
Mooie omgeving, rustig en privacy voorop.
7
Naam: Anoniem
Datum: 11 september 2021
  • Algehele verblijf
niet gekregen wat er in de folder taats geen dekbedden maar dekens een laken en een sloop per bed men moest dus onder een deken slapen in plaats van een dekbed en nog een paar van dat soort kleine dingen
10
Naam: Robert Jonkman
Datum: 11 september 2021
  • Algehele verblijf
Was zoals gewoonlijk weer top !!
9
Naam: Anoniem
Datum: 7 september 2021
  • Algehele verblijf
Ik heb begrepen dat wij in een nieuw huisje zaten. Deze was echt super, en heb echt onwijs goed geslapen in de bedden. Ik hoop dat als ik nog een keer boek, ik niet in een verouderde accommodatie terecht kom. De accommodatie (en de service) is ook de reden van het hoge cijfer. Service bij de receptie was heel fijn. Heb er niet veel hoeven zijn, maar kwamen super vriendelijk over.
8
Naam: Anoniem
Datum: 5 september 2021
  • Algehele verblijf
8
Naam: van der Horst
Datum: 5 september 2021
  • Algehele verblijf
Wij hebben een heel fijne vakantie gehad! Bij aankomst een schone caravan, een heel schoon en opgeruimd park! Fijn zwembad en leuke faciliteiten zoals de klimmuur en survival parcours. Enige minpunt vonden wij het personeel.. het leek wel of het ze allemaal niet zo veel interesseerden! Terwijl ze toch echt op een heel leuk en fijn park werken!
7
Naam: Anoniem
Datum: 4 september 2021
  • Algehele verblijf
Slechte bedden en heb goede zitmeubelen
8
Naam: David
Datum: 4 september 2021
  • Algehele verblijf
8
Naam: Anoniem
Datum: 4 september 2021
  • Algehele verblijf
Huisje was echt vies bij aankomst: volle prullenbakken, vieze vloeren etc. Verder was het wel echt een prettig huisje om te verblijven, leuke plek op de camping en voldoende ruimte. Goede faciliteiten en vriendelijke mensen! Ook een prima uitvalsbasis om dagjes uit te gaan, al is er in het dorpje niet veel te zien en te doen.
9
Naam: Ingrid Huygens
Datum: 31 augustus 2021
  • Algehele verblijf
Kampeergevoel
8
Naam: Anoniem
Datum: 29 augustus 2021
  • Algehele verblijf
Prima en mooi park met veel faciliteiten. Ligging van het park is op prima rijafstand van de highlights van Normandië. Wij zaten achterin het park met een ruime tuin. Daardoor weinig tot geen verkeer en een rustige ligging. Aanrader.
9
Naam: Anoniem
Datum: 28 augustus 2021
  • Algehele verblijf
Genoten van een super leuke vakantie in een fantastisch mooi en aangenaam park om in te vertoeven
9
Naam: Inge Achten
Datum: 28 augustus 2021
  • Algehele verblijf
Accomodatie was netjes en proper bij aankomst. Vrij klein, we hadden chalet van 5 voor 3 personen dus wel ruimte genoeg. Echter geen dekbedden aanwezig zoals op de website stond, enkel de ouderwetse dekens. Zwembad ziet er op de fotos wel veel ruimer uit dan in werkelijkheid maar de kinderen hebben zich geamuseerd. Voor de rest alles ok en een fijne vakantie gehad.
7
Naam: Anoniem
Datum: 28 augustus 2021
  • Algehele verblijf
De schoonmaak had beter gekunt
8
Naam: Anoniem
Datum: 18 augustus 2021
  • Algehele verblijf
6
Naam: Anoniem
Datum: 17 augustus 2021
  • Algehele verblijf
Voor 1200,- per week hadden we een oude caravan met schimmel in de badkamer, een vervuilde buiten tafel op een klein terras en dekens(!) op oude harde bedden. De camping is in de basis leuk, maar heeft heel veel onderhoud nodig of zeker 300,- van de weekprijs afhalen. Hebben jullie zelf ooit de reviews gelezen op zoover? Dat zou ik zeker adviseren, ik heb vooraf iemand van Roompot gesproken, maar die gaf aan dat de camping goed aangeschreven stond. Wij hebben een leuke vakantie gehad, maar zwaar zwaar over priced.
Bedankt voor uw review! Wij vinden het jammer om te lezen dat uw verblijf op Côte de Nacre niet geheel naar wens is geweest. Het is tenslotte ons doel om al onze gasten een fijn verblijf te bezorgen. Onze excuses dat dit bij u niet gelukt is! Als tip willen wij u meegeven om in het vervolg ook een melding bij de parkreceptie te maken, zodat er nog tijdens uw verblijf gekeken kan worden naar een oplossing. U bent immers op vakantie en wij hadden het graag voor u opgelost! Wij gaan in ieder geval met uw opmerkingen aan de slag en zullen ervoor zorgen dat dit soort teleurstellingen in de toekomst voorkomen kunnen worden. Graag tot ziens op een van onze parken!
Reactie van Roompot
6
Naam: Anoniem
Datum: 14 augustus 2021
  • Algehele verblijf
Caravans vrij dicht op elkaar, erg gehorig. Wij zaten naast een caravan met 5! Volwassenen en twee kinderen waaronder huilbaby. Teveel personen ookal is het een 6 persoons caravan ivm geluidsoverlast. Camping is slecht onderhouden, veel gaten in wegdek, met regen worden dit plassen/modder. Netten voetbalveld kapot, oude tafeltennistafels. Slecht restaurant qua kwaliteit eten en uitstraling. Ligging wel prachtig t.o.v. zee en zeer vriendelijk personeel dat ook adequaat handelde bij vragen.
Bedankt voor uw review! Uw vakantie op Côte de Nacre is niet verlopen zoals gehoopt. Dat vinden wij erg jammer en we bieden hierbij hiervoor onze excuses aan! Wij gaan ons uiterste best doen u de volgende keer een fijne tijd te bezorgen. Het is daarom erg fijn dat u deze ervaring met ons heeft gedeeld, zodat we dit konden doorgeven aan de parkdirectie. We hopen dat u desondanks een prettige vakantie heeft gehad. Graag tot ziens!
Reactie van Roompot
10
Naam: Anoniem
Datum: 12 augustus 2021
  • Algehele verblijf
Mooi onderhouden en gezellige camping
8
Naam: K. Mulder
Datum: 10 augustus 2021
  • Algehele verblijf
Wij waren tevreden over ons verblijf, chalet/caravan was prima te doen. Klein minpunt waren de lakens en dekens terwijl op de site toch echt dekbedden staat vermeld. Lakens en dekens zijn toch niet meer van deze tijd. Ook waren we blij dat we zelf zonnestoelen hadden meegenomen want op de banken bij de tuintafel kon je echt niet lang zitten.
10
Naam: Anoniem
Datum: 8 augustus 2021
  • Algehele verblijf
veel animatie. Goede ligging. Mooie huisjes.
6
Naam: Anoniem
Datum: 7 augustus 2021
  • Algehele verblijf
Koelkast stonk door schimmel achter de koelkast, Wc bril zat niet vast, raampje in slaapkamer kon niet open, bedlampje grootste slaapkamer deed het niet, rookmelder batterij was leeg waardoor deze een periode heeft gepiept, Huisraad vonden we persoonlijk erg weinig, misten een aantal dingen (o.a. onderzetters voor onder de kookpannen, kaasschaaf, thee potje, afwaskwast). Douche was niet prettig in gebruik, water spoot uit cabine op de vloer voor de wasbak. Problemen werden echter wel vlug verholpen.
Bedankt voor uw review! We vinden het erg jammer dat u de accommodatie niet aantrof zoals u had gehoopt. Onze excuses hiervoor! Goed dat u dit direct heeft gemeld bij de parkreceptie, zodat wij het voor u konden oplossen. Wij geven uw ervaring nu eveneens door aan het parkmanagement, zodat we teleurstellingen in de toekomst kunnen voorkomen. Wij hopen dat u ondanks de teleurstellingen heeft genoten van uw verblijf. Graag tot ziens op één van onze parken!
Reactie van Roompot
8
Naam: Anoniem
Datum: 6 augustus 2021
  • Algehele verblijf
De meubels en het bed waren niet heel erg comfortabel! Dat had wel iets beter gekund. Verder mooie locatie en goede sfeer.
9
Naam: Bart
Datum: 31 juli 2021
  • Algehele verblijf
Prima vakantie gehad, mooie stacaravan, prima camping, mooi zwembad en leuke speeltuin. Wat kan beter: 1. Niet iedere dag nl animatie aanwezig. 2. De bediening in het restaurant is niet altijd even klantvriendelijk en zeker niet attent en snel. Je zit 15 minuten aan een tafel te wachten voordat er überhaupt iemand bij je komt.
7
Naam: Anoniem
Datum: 27 juli 2021
  • Algehele verblijf
Het was een aangenaam verblijf. De camping is voorzien van alle nodige faciliteiten: aangenaam zwembad, afhaalrestaurant, een winkeltje... De caravan zelf was sterk verouderd en slecht gepoetst. Vooral dit laatste stoort ons enorm aangezien wij €65 betaalde voor de eindschoonmaak. Als je zon bedrag betaalt, verwacht je dat de caravan heel proper is bij aankomst. Dit was niet het geval. Overigens was men niet heel vriendelijk en behulpzaam bij de receptie. Toen we vroeger voor een stoel met rugleuning voor mijn vriendin die 7 maanden zwanger is, zou dit in orde komen. Helaas hebben we die stoel nooit gezien.
7
Naam: Anoniem
Datum: 25 juli 2021
  • Algehele verblijf
Het park is gelegen op een mooie locatie dicht bij strand in een rustig stadje. Dichtbij bezienswaardigheden. Sanitair bij zwembad erg vies! Zwembad viel tegen en ook de grote van de stacaravan. Voor 6 personen maar er staat een kleine 4 (eigenlijk 2) persoons eettafel. De bank is heel klein en geen gezellig zitje. Erg ingesteld op mooi weer zodat je buiten bent maar dat is helaas niet altijd het geval.
10
Naam: Fred P.
Datum: 24 juli 2021
  • Algehele verblijf
Heerlijke sfeer en zwembaden. Gezellig en behulpzaam personeel.
7
Naam: Anoniem
Datum: 24 juli 2021
  • Algehele verblijf
Toon meer reviews

Per vakantieverblijf gelden verplicht bijkomende kosten. Deze kosten verschillen per vakantieverblijf en zijn terug te vinden in de pop-up die bij elke prijs getoond wordt. Aan de vermelde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.