Reviews

8.4

Vakantiepark HANSA-PARK Resort am Meer scoort gemiddeld een 8,4

We hechten veel belang aan de vakantiebeleving en feedback van onze gasten. Daarom tonen we alleen beoordelingen van geverifieerde gasten die daadwerkelijk bij ons boekten en hebben verbleven. Zij gaven hiervoor hun schriftelijke toestemming en worden niet betaald. Beoordelingen worden op geen enkele manier beïnvloed. Beoordelingen met een 6 of lager worden handmatig verwerkt en voorzien van een reactie. Zo blijven we onze diensten verbeteren. Het gemiddelde cijfer is berekend uit 226 beoordelingen.

  • Algehele verblijf
    8.3
  • Onderhoud
    7.3
  • Service point
    8.8
  • Schoonmaak
    7.5
  • Vakantieverblijf
    7.8
  • Gastvrijheid
    8.6

Bekijk 226 reviews

Filter de reviews
Naam: Henri
Datum: 3 juli 2024
Eerste keer Noord Duitsland. Mooi huisje, omgeving mooi en eerste keer hier.zeker moeite waard.
9
Naam: Kim
Datum: 22 juni 2024
Prima verblijf. Lekker rustig. Wel vind ik het vreemd om zelf de meterstanden op te schrijven. Het is onduidelijk hoe dit werkt. Bij aankomst was het fijn geweest als het babybedje en babystoel al in het huisje stonden. Nu was een medewerker zo aardig om hem te brengen maar met een overvolle auto is het anders niet te doen. Verder was er gecommuniceerd dat er Nederlandse communicatie was. Die was er niet en de medewerkers spraken gebrekkig Engels. Ik snap dat ik in Duitsland ben en het respectvol is om Duits proberen te praten maar andersom mag er verwacht worden dat er in meer talen gecommuniceerd kan worden
  • Algehele verblijf
    8.0
  • Onderhoud
    7.0
  • Service point
    5.0
  • Schoonmaak
    8.0
  • Vakantieverblijf
    8.0
  • Gastvrijheid
    6.0
8
Naam: Marga Dannis
Datum: 20 juni 2024
Graag aangeven bij huisjes of er een aparte douche is en indien niet dan mat voor in het bad. Of een handgreep bij het bad - vind het gevaarlijk om zo bad in te stappen
  • Algehele verblijf
    9.0
  • Onderhoud
    5.0
  • Service point
    7.0
  • Schoonmaak
    5.0
  • Vakantieverblijf
    7.0
  • Gastvrijheid
    6.0
7
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 7 juni 2024
  • Algehele verblijf
    7.0
  • Onderhoud
    6.0
  • Service point
    7.0
  • Schoonmaak
    6.0
  • Vakantieverblijf
    6.0
  • Gastvrijheid
    7.0
7
Naam: Danielle Lodeweges
Datum: 3 mei 2024
  • Algehele verblijf
    8.0
  • Onderhoud
    7.0
  • Service point
    6.0
  • Schoonmaak
    8.0
  • Vakantieverblijf
    8.0
  • Gastvrijheid
    7.0
8
Naam: Adelbert Van Wees
Datum: 12 maart 2024
Wij vonden het een sfeerloos park, nauwelijks groen, geen speeltoestellen en teveel ruimte voor de auto. Dat er geen rechtstreekse toegang is tot het strand had echt vermeld moeten worden. Ons huisje voldeed niet aan de verwachtingen wat betreft de badkamer met name het toilet, die was geschikt voor kleuters maar niet voor volwassenen, qua ruimte en qua hoogte. De (slaap) bank in de huiskamer had geen enkele vulling meer, je zat op een plank ipv op een bank. Wij vinden dit huis veel te duur voor de geboden kwaliteit, te meer omdat de energiekosten er nog boven op komen (dat was overigens wel bekend). De energiekosten waren hoog gezien het feit dat wij dagelijks op stap waren. Wij waren teleurgesteld, wij kenden Roompot al goed en verwachtten de bekend kwaliteit. Groet van de familie van Wees
Reactie van Roompot
Beste Adelbert, Wij appreciëren jouw feedback. Het spijt ons te horen dat het park en de accommodatie niet aan jullie verwachtingen hebben voldaan. We waarderen de feedback en nemen deze serieus om onze dienstverlening te verbeteren. Wat betreft de toegang tot het strand, we begrijpen dat dit onduidelijk kan zijn en zullen zorgen dat dit in de toekomst duidelijker wordt gecommuniceerd. Het is vervelend te vernemen dat de badkamer en de bank niet naar wens waren. We streven ernaar om onze gasten een comfortabel verblijf te bieden, en we zullen nagaan hoe we deze punten kunnen verbeteren. Hoewel we energiekosten zo transparant mogelijk proberen te houden, begrijpen we dat dit een impact kan hebben op de totale kosten en zullen we kijken hoe we dit in de toekomst beter kunnen afstemmen op het gebruik. Ondanks de teleurstelling, hopen we dat jullie toch hebben kunnen genieten van de positieve aspecten die onze locatie te bieden heeft, zoals de nabijheid van het strand en HANSA PARK. We hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in een van onze vele vakantieparken. Hartelijke groet, Roompot
  • Algehele verblijf
    6.0
  • Onderhoud
    7.0
  • Service point
    8.0
  • Schoonmaak
    7.0
  • Vakantieverblijf
    4.0
  • Gastvrijheid
    7.0
5
Naam: Natascha Verleye
Datum: 20 februari 2024
Rustig voor de tijd van het jaar, maar was een topvakantie!
  • Algehele verblijf
    10.0
  • Onderhoud
    10.0
  • Service point
    10.0
  • Schoonmaak
    10.0
  • Vakantieverblijf
    10.0
  • Gastvrijheid
    10.0
8
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 3 januari 2024
We hebben genoten van de faciliteiten in het huis, en de rust van het park. Wel schrikken we over de hoge stroomrekening
  • Algehele verblijf
    7.0
  • Onderhoud
    7.0
  • Service point
    8.0
  • Schoonmaak
    6.0
  • Vakantieverblijf
    8.0
  • Gastvrijheid
    9.0
8
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 3 januari 2024
Leuk, Scandinavische uitstraling van de huisjes. Lekker rustig park. Zo op het strand. Fijne week vakantie gehad.
  • Algehele verblijf
    9.0
  • Onderhoud
    8.0
  • Service point
    9.0
  • Schoonmaak
    8.0
  • Vakantieverblijf
    8.0
  • Gastvrijheid
    10.0
9
Naam: Aboubakr Jbari
Datum: 29 december 2023
  • Algehele verblijf
    9.0
  • Onderhoud
    8.0
  • Service point
    9.0
  • Schoonmaak
    10.0
  • Vakantieverblijf
    9.0
  • Gastvrijheid
    9.0
9
Naam: Michel Van der Woude
Datum: 24 december 2023
  • Algehele verblijf
    7.0
  • Onderhoud
    6.0
  • Service point
    9.0
  • Schoonmaak
    8.0
  • Vakantieverblijf
    7.0
  • Gastvrijheid
    10.0
8
Naam: Anja van der Wijk
Datum: 27 november 2023
We hebben genoten van de ligging, de rust en de zee.
  • Algehele verblijf
    8.0
  • Onderhoud
    6.0
  • Service point
    6.0
  • Schoonmaak
    8.0
  • Vakantieverblijf
    8.0
  • Gastvrijheid
    8.0
9
Naam: B.vd Velde
Datum: 26 september 2023
  • Algehele verblijf
    8.0
  • Onderhoud
    7.0
  • Service point
    9.0
  • Schoonmaak
    8.0
  • Vakantieverblijf
    9.0
  • Gastvrijheid
    10.0
8
Naam: Tobias Orkan
Datum: 4 september 2023
  • Algehele verblijf
    7.0
  • Onderhoud
    7.0
  • Service point
    6.0
  • Schoonmaak
    4.0
  • Vakantieverblijf
    5.0
  • Gastvrijheid
    7.0
6
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 1 september 2023
Grote tegenvaller was de brug naar het Hansa Park. (pretpark) Op de kaart van het pretpark staat nog steeds dat dit de in en uitgang is voor resort-gasten. Deze blijkt al 3 jaar gesloten te zijn. Zorg dat dit duidelijk wordt gecommuniceerd, eventueel bij aankomst op het resort.
  • Algehele verblijf
    7.0
  • Onderhoud
    7.0
  • Service point
    9.0
  • Schoonmaak
    9.0
  • Vakantieverblijf
    9.0
  • Gastvrijheid
    8.0
7
Naam: Jozefzoon
Datum: 28 augustus 2023
Het was een net, maar erg basic, park met aardige medewerkers. Het huisje was meer dan gedateerd met een voordeur die haast niet open ging, doorgezakt bed, kapotte gordijnen, lauwe douche en schimmel in de douchecabine. De ligging op een paar minuten afstand van het strand en de rust op het park hebben de vakantie goed gemaakt.
  • Algehele verblijf
    8.0
  • Onderhoud
    3.0
  • Service point
    7.0
  • Schoonmaak
    3.0
  • Vakantieverblijf
    5.0
  • Gastvrijheid
    8.0
8
Naam: Fer Korver
Datum: 28 augustus 2023
Top verblijf gehad.
  • Algehele verblijf
    9.0
  • Onderhoud
    9.0
  • Service point
    10.0
  • Schoonmaak
    8.0
  • Vakantieverblijf
    9.0
  • Gastvrijheid
    9.0
9
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 22 augustus 2023
Weinig voorzieningen. Voor ons zonder kinderen oke maar met kinderen is vooral het strand dichtbij positief.
  • Algehele verblijf
    7.0
  • Onderhoud
    7.0
  • Schoonmaak
    7.0
  • Vakantieverblijf
    7.0
  • Gastvrijheid
    7.0
7
Naam: Yvonne
Datum: 22 juli 2023
Fantastische locatie, we hebben genoten
  • Algehele verblijf
    9.0
  • Onderhoud
    7.0
  • Service point
    8.0
  • Schoonmaak
    6.0
  • Vakantieverblijf
    8.0
  • Gastvrijheid
    7.0
9
Naam: Patrick Vandebroek
Datum: 21 mei 2023
We waren wat later voor aankomst en dit werd mooi geregeld. Vind het wel jammer dat er nog een dure afrekening was van water en électriciteit. De gemelde gebreken werden zelfs niet bekeken gedurende onze week verblijf. Ook voor bv pellets worden te dure prijzen aangerekend. 20€ voor zakje van 15kg. Verblijf is aangenaam en ruim, ligging is zeer rustig met mooi uitzicht.
  • Algehele verblijf
    8.0
  • Onderhoud
    6.0
  • Service point
    7.0
  • Schoonmaak
    8.0
  • Vakantieverblijf
    8.0
  • Gastvrijheid
    8.0
7
Naam: Markus Sanders
Datum: 10 mei 2023
Ik heb al een mail verstuurd met naar Roompot en daar heb ik geen antwoord op gehad.
Reactie van Roompot
Beste Markus, Bedankt dat jij de tijd hebt genomen om een recensie achter te laten. Het spijt ons te lezen dat je niet tevreden was met het comfort en de schoonmaak van het vakantieverblijf. We willen benadrukken dat al onze accommodaties zijn uitgerust met boxspringbedden en een privésauna om het comfort van onze gasten te garanderen. We zullen je feedback zeker meenemen en kijken hoe we de ervaring voor toekomstige gasten kunnen verbeteren. We streven ernaar om onze faciliteiten en diensten voortdurend te verbeteren en milieuvriendelijker te maken. Jouw opmerkingen zijn waardevol voor ons om dit te bereiken. We hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in een van onze vele vakantieparken. Hartelijke groet, Roompot
  • Algehele verblijf
    1.0
  • Onderhoud
    1.0
  • Service point
    6.0
  • Schoonmaak
    1.0
  • Vakantieverblijf
    1.0
  • Gastvrijheid
    6.0
1
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 5 mei 2023
Ik zal een aparte mail versturen met de klachten.
Reactie van Roompot
Hallo! Zo leuk dat je ons een beoordeling achterlaat! Fijn dat je genoten hebt van een aangenaam verblijf bij ons en dat je tevreden was met onze gunstige locatie. Jammer alleen dat je niet helemaal tevreden was met de staat van het huisje. We noteren je opmerking en zullen dit laten nakijken. Dont be a stranger, bij ons ben je altijd welkom! Groetjes, Roompot
  • Algehele verblijf
    7.0
  • Onderhoud
    2.0
  • Service point
    6.0
  • Schoonmaak
    6.0
  • Vakantieverblijf
    3.0
  • Gastvrijheid
    6.0
5
Naam: Caroline
Datum: 3 mei 2023
Mooie locatie, direct aan zee en strand wat voor ons het cijfer bepaald. Verder heeft het park geen enkele faciliteiten, supermarkt/bakkerij niet heel dichtbij. En weinig horeca in de directe omgeving (twee snackbar-actige restaurants en een café is niet royaal) en het huisje was wat gedateerd en gehorig)
  • Algehele verblijf
    8.0
  • Onderhoud
    6.0
  • Service point
    8.0
  • Schoonmaak
    7.0
  • Vakantieverblijf
    8.0
  • Gastvrijheid
    8.0
8
Naam: Geverifieerde gast
Datum: 30 april 2023
Heerlijk park aan de zee. Faciliteiten dichtbij het park. Veel rust en natuur. Direct gelegen naast het attractiepark, wat voor de kinderen geweldig was.
  • Algehele verblijf
    9.0
  • Onderhoud
    8.0
  • Service point
    9.0
  • Schoonmaak
    8.0
  • Vakantieverblijf
    9.0
  • Gastvrijheid
    9.0
9
Naam: Mariella
Datum: 16 juli 2024
Haus Auster 19 Viele Bewertungen waren schlecht, dreckige Häuser usw. allerdings war unsere Unterkunft in Ordnung (Haus Auster), klar gibt es Sachen die man erneuern könnte oder Sanieren, z.B Duschwanne, grösseren Esstisch, ist für 4 Personen einfach zu klein, Geschirrspüler Behälter für Tab, etwas abgebrochen kann man nicht mehr geschlossen werden. Kühlschrank kühlte nicht mehr richtig, dafür gab es aber einen kleineren Ersatzkühlschrank im Raum, wird aber nächstens ersetzt gemäss Mitarbeiter.
9
Naam: Maly
Datum: 16 juli 2024
Nix los Kein Bäcker und kein kleiner Supermarkt fußläufig zu erreichen. Keine Freizeit Angebote, außer Hansa Park
1
Naam: Verifizierten Gäste
Datum: 13 juli 2024
  • Algehele verblijf
    9.0
  • Onderhoud
    10.0
  • Service point
    10.0
  • Schoonmaak
    10.0
  • Vakantieverblijf
    10.0
  • Gastvrijheid
    10.0
10
Naam: Verifizierten Gäste
Datum: 13 juli 2024
  • Algehele verblijf
    9.0
  • Onderhoud
    7.0
  • Service point
    7.0
  • Schoonmaak
    8.0
  • Vakantieverblijf
    9.0
  • Gastvrijheid
    5.0
9
Naam: Linda
Datum: 8 juli 2024
Erholsamer Urlaub am Meer Die Unterkunft war sehr schön und modern eingerichtet. Besonders gut haben uns die voll ausgestattete Küche und die Sauna gefallen. Nicht zufrieden waren wir mit der Sauberkeit. Unter allen Betten wurde sehr lange nicht gesaugt und die Gardinen im Wohnzimmer haben Flecken. Ein weiterer Kritikpunkt sind die fehlenden Verdunklungsmöglichkeiten im Schlafzimmer (das mit dem Meerblick). Durch die beiden Dachfenster und das kleine Fenster oben kommt sehr viel Licht, sodass Schlafen nur spät möglich ist und man früh wieder wach ist. Ein Verdunklungsrollo wurde zudem abgebaut, da es kaputt ist (und steht jetzt dort rum). Besser wäre, es zu ersetzen. Die Nähe zum Strand ist sehr schön. Leider gibt es dort nicht so viele Attraktionen oder eine schön Promenade wie in Haffkrug oder Scharbeutz. Ein weiterer Kritikpunkt sind die vielen Hasen dort. Die Kinder finden sie süß, aber leider liegen dort auch viele tote (zum Teil sehr stinkende und angefressene) Hasen herum, die schnell entfernt werden sollten. Die vielen Einkaufsmöglichkeiten (zb großer Rewe, Aldi) in kurzer Entfernung fanden wir super. Alles in allem hatten wir einen sehr schönen uns erholsamen Urlaub, deswegen haben wir 8 von 10 Punktem vergeben.
8
Naam: Verifizierten Gäste
Datum: 8 juli 2024
Guten Tag, wir kommen schon seit 2017 nach Sierksdorf in den Hansapark Resort aber es wird von Jahr zu Jahr schlechter. Ich finde es schade das ich das so schreiben muss :( . Als erstes fiel mir die Kaffeemaschine auf, sie war derart verschmutzt und sie brauchte für 6 Tassen Kaffee leider solange das sie sich dann schon wieder abstellte. Das Backofenglas war innenliegend sehr verschmutzt sodas wir am Sonntag vorort Ihrem Mitarbeiter bescheid gegeben hatten. Der Mitarbeiter war sehr freundlich und gab mir ein Glas mit Flüssigem Entkalker mit. Er meinte ich könnte das Glas doch eben reinigen... hätte ich ja sogar auch noch gemacht aber dafür hätte ich die Tür(vom Ofen) ausbauen müssen. Da habe ich ihn erst mal freundlich darauf hingewiesen das ich im Urlaub bin und es doch eigentlich nicht meine Aufgabe ist. Der Mitarbeiter machte sich mit uns auf den Weg zu unserm Haus um sich ein Bild davon zu machen. Wir selten gemeinsam fest das Die Maschine auch mit Entkalker nicht zu retten war. (Wir bekamen dann eine Neue) Nun nochmal zum Backofen... Ihr Mitarbeiter versuchte dann die Backofenscheibe zu entfernen damit man sie reinigen könnte, aber es gelang ihm auch nicht. Es wurde das Reinigungspersonal gerufen...sie konnten es leider auch nicht. also sollte der Hausmeister kommen was leider die ganze Woche nicht passierte. Somit blieb die Scheibe dreckig...Nun vor Ort hatten wir dem Mitarbeiter noch von dem Fernseher berichtet das der Ton nicht immer da ist. Das HDMI Kabel hat einen Wackelkontakt... also immer mal daran rütteln. Zu guterlezt ging am Donnerstag morgen 3 x der Feuermelder an... wir mussten ihn entfernen...direkt bei der Rezeption ihrer Mitarbeiterin gemeldet ... ihre Aussage war.....das könnte eigentlich nicht sein da die Melder gerade erst kontrolliert wurden. Am Freitag hatten wir dann leider keine Lust mehr und sind dann einen Tag früher abgereist. Sehr Schade Für Rückfragen stehe ich gerne Zur Verfügung.
5

De totaalprijs die je ziet is de prijs voor twee personen, inclusief alle verplichte bijkomende kosten. In de pop-up bij de prijs vind je meer informatie. Pas na het invoeren van je specifieke reisgezelschap kunnen we je de definitieve prijs tonen. Aan de vermelde prijzen, openingstijden en informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 24 uur

Omboekgarantie

tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking.  

Flexibel

betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren

binnen 24 uur

We begrijpen het als je nog even wil nadenken, je kunt je boeking kosteloos annuleren binnen 24 uur na boeken. Dat gaat heel makkelijk via Mijn Roompot.