Adres en reisinformatie
Adres
Waterpark Terkaple
Reisinfo
Algemeen
Openstaande posten
Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons hebt overgemaakt of dit direct gaat doen, dan dien je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs te kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs dien je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen (alleen pin).
Bezoekers
Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich vooraf te melden bij het Service point.
Parkeren
De auto kun je parkeren bij het vakantieverblijf.
Opladen elektrische auto
Het opladen van je elektrische auto’s kan als jouw woning een privé oplaadpunt heeft. Je kunt een verblijf boeken met privé oplaadpunt. Er zijn geen centrale oplaadpunten op het park.
Aankomst
Op de dag van aankomst kun je inchecken tussen 15.00 uur en 17.00 uur. Mocht je op een later tijdstip arriveren, dan verzoeken wij je om contact op te nemen met het Service point (tel: 0566-216510).
Vertrek
Wij verzoeken je op de dag van vertrek jouw vakantieverblijf om uiterlijk 10.00 uur te verlaten.
Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst het vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en jouw IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.
Mijn Roompot
Al geboekt? Bekijk en wijzig je boeking in mijn Roompot, en boek extra's bij om je verblijf nog fijner te maken!
Bekijk je boeking